Underbara helg!

 
Jag passar på och njuta så gott jag kan av att bara vara ledig... Är så skönt att bara strosa runt här hemma utan några som helst krav eller måsten. Så idag har vi varit en sväng till farmor som bjöd på mat och go fika, hur lyxigt är det inte att komma och få sätta sig vid ett dukat bord och få allt serverat?! Super lyx och mycket uppskattat! :) Sedan har jag städat och tvättat lite, är så skönt att göra det på helgerna när man känner att man har orken. När jag kommer hem på veckorna vill jag bara stupa i sängen eller soffan och slöa, ingen lust alls att ta tag i vardagssysslorna även om jag ibland måste.
 
Men jag har ju nått att skylla på iallafall om jag är trött och sliten ;) Är en så häftig känsla att vara gravid och speciellt nu när lilla bäbisen rör på sig stup i ett, magisk känsla!!! Oliwer lade handen på magen igår och kunde känna hur hans lillebror sparkade på honom ♥  
 
I morgon blir det en spontan tripp till Göteborg och Liseberg, Christians pappa som ville bjuda med oss och det kan vi ju inte tacka nej till :) Kan säga att Oliwer vill ha morgon NU! :) Åhhh jag är SÅ avundsjuk på dem som kommer att få åka karusell, vill också ju :( Men kan samtidigt trösta mig med att få se härliga Göteborg och förhoppningsvis träffa Frida, ska bli jättekul :)
 
Ha en fortsatt bra dag och kväll mina vänner.
Puss M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0