Det var inte igår, tro mig jag vet! Skäms!


Men ska väl ändå försöka kunna uppdatera mig lite om livet som varit och som det är just nu... Hänt mycket både på gott och ont senaste tiden. Kan ju börja med och säga att jag ÄNLIGEN fått körkort vilket känns helt undrbart!!! En befrielse! Kan verkligen inte förstå hur jag kunnat tro att jag aldrig skulle kunna få det och att jag trott att det skulle vara så himla mycket värre än det var. Men nu är det gjort och är en gnutta stolt över mig själv! :)

Sen har vi fått tagit farväl av världens mest unbderbara fyrbeta varelse nämligen Mia, var helt fruktansvärt nått av det värsta jag varit med om. Blir tårögd bara jag tänker på det, saknar henne massvis. Ingen kommer någonsinn kunna fyllla upp den tomheten och saknaden efter dig, men jag hoppas du har det bra uppe i hundhimlen tillsammans med Casper och Charlie och alla andra hundrar. Önskar inte ens min värsta fiende denna upplevelse... nej fy fan säger jag bara!



Skruttan, kommer alltid älska och sakna dig! ♥


Sedan rullar väl livet bara på konstigt nog, har haft jobb varje dag sedan jag slutade förutom när jag var och tog körkort då. Så tiden bara rinner iväg dagarna går SÅ fort och för att inte prata om helgerna. Men trivs som fisken i vattnet, måste ha ett av världens bästa jobb! :) Sedan har jag och några av de bästa varit i Göteborg i helgen, tusen tack kunde inte få en bättre examenspresent! Så vi har varit på Liseberg, shoppat, festat och ätit god mat en helg helt i min smak om jag får säga det själv ;) Tack vänner ni är underbara och det var välbehövligt!



För övrigt hatar jag att man alltid tror det bästa om folk och att man alltid tänker tanken det händer aldrig mig. Men när det väl händer är det inte roligt, hatar ovissheten!!! Jävla folk!

/ M



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0