Tisdag

Idag så har jag haft sovmorgon, lång sådan om ni frågar mig ända tills klockan 10. Lyxigt värre! :) Sådan lyx är man inte van numera men så är det väl att vara vuxen och jobba I guess :)

Härligt att jobba iallafall, känns verkligen som om jag valt rätt. Jag älskar att hå till jobbet och alla härliga barn. Kan vara världens bästa yrke :)

Igår träffa jag min vän Helle också, hade en riktig sådan där Helle alla Malla dag med allt och inget! :) Slängde i lite färg i huve på henne också, herregud säger jag bara. Men ho lever iaf och det är huvudsaken. Saknar våra stunder my friend!

På tal om sakna saknar jag min älskling också, trodde inte jag kunde eller skulle sakna honom så mycket som jag gör. Men du fattas mig när du inte är här!

Nej nu ska jag och pappa övingsköra, önska mig lycka till :)

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0