Måndag

Herregud va fort det går, jag hinner inte med. Nu är Rally helgen över också, måste nog erkänna att det var första gången jag inte varit ut på Rallyt sen jag började gå ut eller vad man nu ska säga, förutom 2008 då jag befann mig i Thailand och inte kunde. Konstigt att man liksom missat allt, speciellt när det väl händer nått i lilla Hagfors, men denna helgen har jag varit förkyld, haft ont i örat och allmänt sliten.


Det tar hårt att jobba, bacillerna kommer liksom bitandes nu, men jag kan inte klaga då jag varit frisk när jag hade fem veckors VFU och sen 20 januari som jag började jobba, så inte konstigt om jag blir förkyld nu. Så kände att stanna hemma var det enda rätt i helgen då jag vet att jag "bara" har jobb denna vecka också så vill jobba så mycket som jag bara kan :) Även fast mitt öra gör ont än! Måste säga att jag haft enormt flyt och fått jobbat ända sedan jag blev klar och på samma avdelning som jag trivs jättebra på, är lyckligt lottad och hoppas verkligen att det inte är min sista vecka där. Men vi får la se vad som händer framöver :)


Min sambo jobbar ju borta denna månad så bor numera i flickrummet hemma i Sunn vilket är underbart. Känslan av att sätta sig vid ett dukat bord och maten är lagad är rena rama lyxen ;) Inte illa när pappa kommer och frågar; Ska vi åka och köpa godis? Heller, I like it! Dock så saknar jag min snos mycket, har ju blivit bortskämd av att alltid ha honom hemma nu. Men som tur är så är det bara februari månad det gäller, så två veckor kvar det står jag ut... eller måste.

Ha en bra kväll! Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0