Ledig dag!

Idag har jag och min fina vän Johanna varit till Sunne och strosat runt i lite affärer och avnjutit en god lunch på Strandcafét. Jag åt bakpotatis med kycklingröra och hon veckans pasta, mycket gott och något jag kan rekomendera. Mätt och belåten kom Johanna på den briljanta ideén att vi skulle köpa godis också så slutade med att en STOR godispåse även fick följa med hem.
Nu är jag hemma hos mammi och Krut, mamma bakar bullar och jag snosar mest på mosters två favorit killar Sixten och Alfons! ♥ Längtar efter min snos också men han skulle stanna kvar lite på jobbet idag och fixa med bilen, min man det! :)
kan också bara säga att jag längtar tills på lördag... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0