Helg igen

 
 
Gud va tiden går fort, är redan fredag och ingen är gladare än jag :) Skönt med helg, man blir faktiskt sliten när man börjar på ett nytt ställe med ny barngrupp, ny personal och nya rutiner... Men jag trivs jättebra och det är så roligt, jag måste ha världens bästa jobb :)
 
I helgen vill jag hinna med så mycket att jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Jag vill på Oxhälja, hälsa på Ricki, Johanna, Elsa och Elvira, dessutom ska vi på kräftskiva i morgon och vi ska även hinna med och göra klart hallen. Kan dygnet möjligvis inte vara mer än 24 timmar ibland??? Just nu känner jag att jag skulle behöva några extra timmar för att hinna med allt, men vi får se vad som hinns med. En sak i taget är det inte så man brukar säga tro.
 
På tal om göra klart och fixa och dola här hemma (som känns som är det enda vi gör nu) så har jag börjat titta lite på hur jag vill ha det i bäbisens rum. Tror att jag har bestämt mig för tapeter i allafall, ett framsteg. Sen tror jag att jag vet på ett ungefär hur jag vill att stilen skall vara, så nu gäller det att börja leta saker ska bli så hima kul!!! :) Tänkte titta på styleroom där finns så mycket inspration att få så man vill ju ha och kunna göra allt. Dock är detta rummet ganska litet så det gäller att försöka tänka en extra gång för att det ska bli så bra som möjligt. Men som tur är har jag ganska mycket tid kvar.
 
Nej nu skall jag söka efter lite inspration :) Ha en bra helg!
 
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0