Ger mig på ett nytt försök och ett nytt kapitel i mitt liv - Välkomna!


Vart ska jag ens börja?! Var en evighet sedan jag blogga, jag vet och massvis har hänt... Kan ju börja med att jag är världens lyckligaste tjej och numera har ett litet knyte i min mage :) Världens häftigaste och underbaraste känsla, varje dag är en ny upplevelse. Vägen dit var kanske inte den vi tänkt men hur kan man någonsin planera och veta att nu är det rätt tidpunkt i livet? Jag tror att allt som händer har en mening och det var meningen att en ny liten varelse skall få komma till världen och du är mer än välkommen till oss. Vi längtar!!! ♥

Allting går så fort, så jag tror faktiskt på att det går bara fortare ju äldre man blir. Känner mig som en gammal kärring när jag skriver så men det känns faktiskt så... Det är redan augusti och sommaren är mer eller mindre snart slut vilket känns lite sorligt då det inte varit en rikitg sommar (i allafall enligt mig). Men vad gör väl det om 100 år? För första gången i mitt liv längtar jag tills vintern och jag tror ni kan gissa varför, så jag välkomnar hösten mer än gärna nu.

Vad händer annars i mitt liv? Ja ni gott folk jag jobbar, jobbar massvis känns det som men det är roligt och bäst att passa på och jobba så länge som jag orkar och kan. Annars lever jag i ett renoveringsprojekt känns det som då vi håller på att måla om huset, renovera hallen och ska så småning om skapa ett bäbis rum. Så mycket tid går just nu åt till det. Annars lever jag ett helt normalt liv och trivs med min tillvaro, kan dock sakna mina vänner som jag känner jag inte hunnit se allt för mycket under sommaren. Men det blir väl så när man själv jobbar och sliter och de har semester :) Men får ta igen det nu när jag kommer jobba mindre och vara hemma länge ;)


Här är vårt underverk, magisk känsla att se på UL ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0