Frukost i sängen!



Sovmorgon och frukost i sängen vad mer kan man begära? - Inget just nu, i allafall inte från min sida. Har haft en så himla bra helg också. Blev ju ändrade planer där i söndags, jag och Oliwer sket i filmen och gick ut i stället. Solen sken så vi spela spel, måla och sola :) Sedan skulle Oliwer i väg på barnkalas och då drog jag, Christian, Madde och mamma på loppis. Eller loppis och loppis jag ville köpa lite saker från Sockertôpp och hon sålde vid en loppis, så mycket fina saker hon syr alltså. Sedan hämtade Christian hem lillkillen och vi drog i väg till Lysvik och åt glass på mormors glasscafé för att sedan ta ett kvällsdopp! :) Kan ju säga att det var direkt svinkallt men jag var bara tvungen att få göra årets första dopp :)

Igår var vi iväg till Karlstad med Max tilll Solstaden, han skulle ta bort tandsten. Allt gick jättebra och Max har nu världens vitaste och finaste tänder, kan säga att jag är avunsjuk de glittrar nästan ;) Under tiden gick jag och snos på Bergvik och jag skulle absolut inte handla nått, inte ett endaste dugg... Heja Malla det sluta med tre par nya skor, två tröjor och en dregglis till bäbis :) Älsklingen fick sig även han ett par träningsshorts och en vattenflaska eftersom han börjat träna och ska bli biff ;)

Idag kan man säga att det är min första dag som arbetslös, för idag har jag inte valt att vara ledig. Men det gör mig inte så mycket faktiskt att vara ledig nån dag. Speciellt inte eftersom snart drar ett vik igång igen och här i Munkfors dessutom. Visserligen är det bara en månad men det ska bli så roligt och skönt med hemmaplan slippa åka. Så det ser jag fram mot! Funderar på detta med arbetsförmedlingen och allt jag ska man anmäla sig där tro? Jag borde kanske ringa och boka en tid för vad jag vet så har jag ju inget jobb på hela denna veckan just nu. Desstom måste jag ringa och få alla papper på att jag jobbat, är väl sådant jag behöver sen när jag ska vara mammaledig. Konstigt det känns att skriva det ordet, men jag ska faktisk vara mammaledig så småningom och det ska bli underbart! :)

Ha en bra dag vänner, själv ska jag vara ta det lugnt och njuta av min ledighet!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0